torsdag 22 juli 2010

sommarlov = Tråkigt?

Ja, snart är sommarlovet slut. Och jag har inte gjort ett skit. Det är nu som jag börjar göra saker,,,
Köpt gitarr i söndags, som kom igår :D för tillfället håller jag på att lära mig "Knights of Cydonia" Med Muse. Efter det kommer jag köra Någon Kings of Leon låt tror jag, lytar åt Notion eller Use Somebody.
Sen kommer jag nog kanske dra fram våran keyboard och träna på piano. Det är en bra erfarenhet.

Låtar jag kan för tillfället på gitarr:
When You Were Young - the killers (Kan main riffet och arbetar på Chorus-tabsen)
Knights of cydonia - Muse (Första 3 minuterna kan jag skapligt bra, sen blir det mer slit med slutet av låten)
Geraldine - Glasvegas (Väldigt enkel låt, ska bemästra solot snart)
From Yesterday - 30 Seconds to mars (Kan main riffet, jobbar på chorusdelen)
Out Here All Night - Damone (Kan Chorus riffet, Väldigt enkelt)

Vill Festa!!!!!

1 kommentar:

  1. kanske dags för en ny uppdatering och hur går de med klädmärket? skulle behöva byta ut lite i garderoben !

    Over and out/ Big Fan

    SvaraRadera