måndag 12 april 2010

nystart,,,

Nu har påsklovet försvunnit tillbaka till v14 där den hör hemma, och v15 har hoppat fram, vilket betyder skola igen. Skönt att träffa alla kompisar igen, men fyy för matte...
Så för tillfället sitter man och har precis skrivit/ritat Bildmanus till MultimediaUppgiften "Visuell Poesi". Så man känner sig lite duktig.
vaje morgon så möts man av sin lilla hund som kommer in och väcker en, sen idag när jag var ute för en liten promenad med han så var han duktig, så jag sa att han skulle få godis när vi kom hem. Så när vi kommer hem, det första han gör när jag tar av han kopplet så springer han till godisskålen :D

Sen fick jag reda på att Muse spelar den 21 Juli i sverige, så jag måste övertala pappa att låta mig gå... annars blir jag arg :P

skulle ut och gå idag, men orkade inte när jag kom hem, så det får bli imorron istället när man slutar relativt tidigt.

Dagens låt blir "Supermassive Black Hole" Med Muse

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar