måndag 26 april 2010

update! YAY

Äntligen en liten update, har varit lite inaktiv tror jag? :P
Har haft några seriöst frusterande problem med photoshop, har försökt hitta en icke-korrupt instalationsfil. Men har inte hittat en enda... blir så ARG! så antingen så letar jag vidare eller väntar till CS5 kommer ut :P då blir det kanske att köpa det itället så det funkar som det ska :P
nu är snart strimma perioden slut, så då kommer vi börja med miljö-projektet. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag vet att det blir kul! :P
Låt är klar i Musiken, det slutade i att fanny sjöng, och jag ska spela gitar utifall vi ska framträda på nåt KG-party :P Malin ska försöka lära sig trummor. ^^

Sitter också och skriver film-manus, för i sommar ska vi kanske spela in en film :P Kommer inte säga vad den handlar om eller vad den heter, men det kommer nog bli bra ^^.
Sen så kommer jag börja med bildmanuset för Del 1 i filmen snart, typ i helgen. så den kommer vara helt klar tills nästa lördag.

Valborg snart, men har inget att göra... :P

finns inte så mycket mer att säga. Så jag hoppar till Dagens Låt, som blir "Ecstasy" med Atb.

Hejsan svejsan!
Fredrik :D

PS, Rösta på Maja och Team picasso i Körslaget på Lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar