söndag 16 maj 2010

AAAAA

Nu har typ en vecka gått sen senaste inlägget, så det är dags att uppdatera...

Har inte gjort något senaste veckan, förutom att ha varit på Tacokväll hos Elina med john, johanna och louise. Det var roligt. :P

Kommer eventuellt börja Videoblogga en gång i veckan, så jag kan lätta på allt jag har i huvudet.

Jag är lite arg. Min pappa säger att vi inte har några pengar kvar denna månad. För jag sa att jag vill köpa gitar och hittade en bra beg på blocket. Men nejnej, den hade vi visst inte råd med att köpa. Två dagar senare beställde min pappa en video kamera för 1500kr... gitaren med förstärkare och väska kostade 600... Så jag blir lite arg på det.

Fanny är dum :P Hon fick ett Xbox, men det vill ju ja ha :P hehe.
Kolla in hennes blogg. http://fannybjorkman.devote.se/ Säg att jag skickade er! :P

har lite egna projekt som jag jobbar med nu. I sommar blir det en liten lätt filminspelning, Filma min farbrors bröllop och skriva låtar och producera mitt egna album. så jag har mycket att planera. Filminspelning kommer kanske flyttas till sommaren 2011 så vi har mer tid och mer pengar att lägga på filmen. :P och då kommer jag förhoppningsvis ha körkort :P

Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare och chill, men imorron börjar skolan igen, men det är inte långt kvar till sommarlovet :D Det Gillas!! :D

Klippte mig för ett tag sen och jag ser väldigt annorlunda ut men det ser bra ut, bild kommer kanske :P

Så ja, när allt blir bättre med ekonomin och allt så kommer jag kunna skaffa gitar och börja göra egen musik,,, :P

Det var allt för denna veckoupdate,
Synes alla
Fredrik ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar