lördag 8 maj 2010

Simple man

My Mama Told, When i was young.
To sit beside me, my only son.
and you do this, it will help, Some sunny day.
And be a simple, kind of man.

Den låten sitter som en slägga i smallbenet! :P

Nu vart det dags för en liten uppdatering tycker jag. Har varit lite långt sen senast...
Sitter vid datorn efter att ha ominstallerat den,,, igen. Och bestämde mig att nu ska jag ta mina mål ett steg längre, jag ska sluta spela Dataspel... :D Så jag ska förhoppningsvis snart köpa gitar och börja träna på att spela och sjunga samtidigt, så jag kan göra covers som jag kan lägga ut på typ Youtube... :P

Funderar på att åka till Idol auditionen och spela och sjunga med ostämd gitar, sen efter nåt år komma tillbaka och köra seriöst :P får se hur det blir :P

Annars så går det helt ok i livet... allt flyter väl på som det brukar och jag har inte så mycket att göra på fritiden...

Efter skolan i fredags var jag, Elina och John på stan och jag fann en skit frän Skjorta... :D bild kanske kommer :P

Så lite kort, Fortfarande Singel, livet känns tomt på Helgerna och det som jag för tillfället längtar efter är att komma till skolan igen oc träffa kompisarna... :P

Over & Out
Fredrik :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar