måndag 22 februari 2010

Måndag.

Jaa, dår är det inte långt kvar till mitt "Project Fit" börjar. På Lördag smäller det.

Känner mig lite deprimerad, för min mamma vill ha mitt 17år kalas för släkten på Fredag, men pappa svarade med en skydig kommentar och gjorde mamma väldigt ledsen. Sen försöker min pappa skylla bråket på min mamma, då brast det för mig och för första gången någonsin gick jag emot min pappa och skällde på han. Man kunde se att han blev lite berörd. Från å med nu ska jag vara mer hård mot han och varje gång han börjar bråka med min mamma som såna små saker som mitt släktkalas, ska jag ingripa och säga ifrån.

Över till lite positiva grejer.
Imorron bär det av till Romme. Jag har längtat sååå länge på att åka mina älskade Blades :D nu dessutom har man skaffat ryggskydd och känner sig lite säkrare i hoppen :D förhoppningsvis kommer någon ta med kamera så jag kanske kan posta lite bilder senare :P

Dagens låt blir "When You Were Young" med The Killers. Så skön låt att plugga till :D


Over&out
Freddan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar