lördag 20 februari 2010

Nedräkning till mitt lilla projekt.

Nu är det dags för att börja nedräkna till mitt lilla projekt, som jag planerar att starta dagen jag fyllt 17. Jag kallar Projektet "Project Fit" och det går ut på att jag ska gå ner till min målvikt på 70 Kg och anpassa mitt liv så att jag stannar vid den vikten, då jag känner att jag fått nog av att väga så mycket som jag gör nu.
Jag kommer sluta med godis, chips och läsk. Jag kommer äta mer grönsaker och inte äta pizza, kebab osv.

Annars är mitt liv rätt så värdelöst, men det bästa tiden är att vara i skolan med kompisarna. När man kommer hem är det bara att sätta sig vid datorn och vara tråkig.

Sitter och trönar på en MediakunskapsTenta, och vill bli klar så snabbt som möjligt. tråkigt...

På Tisdag bär det av till Romme och åka skidor, riktigt skönt då jag inte åkt sen 2008. Så det blir skönt att ta på sig sina blades och hoppa lite i bigair :D skaffat ryggskydd dessutom, så då kan jag testa och göra mer avancerade tricks :D

Dagens låt måste bli "This is war" med 30 seconds to mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar