söndag 28 februari 2010

Lördag-Söndag :D

Nu är helgen avklarad, så nu väntar ett helt skönt sportlov :D
i lördags så fyllde man ju år. Så jag fick pengar, ett spel och några tröjor... :P
sen på kvällen åkte jag och john till Camilla för att "Festa" men det vart inte så mycket med det. Fick 2 lättcider av camilla, känner lite ånger att jag inte köpte något till henne, då hon fyllde i måndags... :P Men festen var rent sagt Tråkig. Ingen pratade, alla satt i soffan och var helt tysta, sen drog typ hälften av alla och det slutade med att vi som var kvar kollade på Hem till Midgård! :P Tyke är inte dum! ^^

Så nu på söndagen så var det in till Hälla tidigt för att förbereda för Kurragömman på IKEA, vi hade fyra olika tyger som var 2*2 meter som vi skulle göra band av. Det var ganska jobbigt :P men vi blev klara i tid och när alla kom vart jag lite häppen att så många kom,,, det var efter leken officiellt 134st som var med på leken, men många stack utan att säga och en del vart diskade för regelbrott. Men i slutändan vart det en lyckad lek. :D Tack alla som var funktionärer med mig och Emelie :D
när man kom hem så satte man sig vid datorn och tog det extremt lugnt. så då till slut fick jag tråkigt. Så jag började skriva på några låtar jag haft i bakhuvudet länge. hoppas verkligen dom blir bra :D

Dagens låt blir "The End of Heartache" med Killswitch Engage.

Over&Out

Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar