onsdag 24 februari 2010

Söndagskul på IKEA!

Nu är det officiellt att Kurragömman på IKEA kommer att inträffa, nu är det bara upp till er att komma dit kl 14:00. Pratade med fredrik Gälletoft på IKEA idag och han såg fram emot det :D

Sitter för tillfället och tråkar i skolan. Skulle försöka skriva låt, men det kom andra grejer då som jag var tvungen att fixa. så nu när det är klart så ska jag ta det lugnt till lunchen sen är det 4 timmar kvar i skolan för idag :P Ekonomi och bild ^^ sen hem och skriva klart MediekunskapsTentan.

Var i Romme igår och åkte skidor, det var skoj och jag vurpade (pga john åkte framför mig och svätte upp snö så min ena skida flög upp i luften) och jag fick ont i min svanskota :P Men tyvärr blev det inte några bilder. jag glömde kamera, och pia glömde sin på bussen... :P men bättre lycka nästa gång ^^. Lina vurpade i en Knapplift, john och jag skrattade ihjäl oss :P

Dagens låt blir "Kings & Queens" med 30 Seconds To Mars.

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar