tisdag 2 mars 2010

Måndag-Tisdag

Nu har måndagen och Tisdagen på sportlovet gått, och jag har inget att göra... Är fet arg på att min dator inte har firewire uttag. Men annars flytar allt på bra.

Jag kommer leta jobb som en galning efter lovet. sen ska en gitarr inköpas :D så jag kan lära mig låtar som "My curse" eller "The End Of Heartache" :D om man blir bra på gitarr kanske man joinar ett band också :P

Sitter och skriver på lite låtar, en kallar jag "Broken Life" men den är inte riktigt klar än, har svårt att komma på andra versen. Sen har jag börjat på en låt som jag kallar "fight", som typ kommer handla om att man ska slås för sin "one true love"... Så typ många ballader. men jag ska börja på några rocklåtar som det är lite mer drag i :D

Ska även börja skriva lite på en film jag haft i huvudet länge. Den skulle kunna bli väldigt bra bara jag får en bra kamera "kommer inköpas om jag för jobb med hyffsad lön" och sen lite Rekvisita :P kan icke säga vad den ska handla om än, för nån kanske stjäl den :P

"project Fit" har gått rätt så hyffsat, Har ätit mycket pasta och gått på en långpromenad med hunden :D tror jag ska ut å gå runt Lista imorron ^^

Dagens låt blir "My Curse" medd Killswitch Engage! :D

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar