lördag 20 mars 2010

Dags för ny Rubrik tycker jag...

Blir lite enformigt med samma sorts rubrik om och om igen :P

Så nu sitter man hemma och har absolut ingenting att göra. Föräldrarna är på fest och lillsyrran är hos Mormor :P så det är bara jag, brorsan och hunden hemma. så det är riktigt skönt att kunna sitta och kolla på Tv i lugn å ro :D

Imorron ska jag vara duktig, då har jag planerat en promenad som kommer bli ungefär 1.3mil så då kommer jag att få typ 3 dagars motion :P

Fick reda på vad jag fått på EU-provet :D G+ på Samhällsdelen och VG- på Historiadelen :D Så det känns skönt att få mer än bara G :P

Annars så ska jag planera lite mer med Bandet, inget namn är bestämt än. Men förhoppningsvis kan jag få/köpa en gitar snart, så kan jag börja skriva lite låtar :D

Sitter nu och kollar på den skräckinjagade "Jurassic park" :P den har man sett typ 500 gånger :P men colan sitter fint i kistan :P
Bara för att jag hade tråkigt tidigare idag så såg jag på "Körslaget" och jag måste säga att Team Picasso var klart bäst... Go Västerås!

Dagens låt blir "Savior" med Rise Against! :D

Over&Out
Freddan ;D

2 kommentarer:

  1. Cola får du ju inte dricka när du ska ha "project fit".

    SvaraRadera
  2. man ska ha en fuskdag i veckan, så att kroppen inte går på svält...

    SvaraRadera