torsdag 4 mars 2010

Onsdag-Torsdag... :P

Jaa, nu är det ännu närmare tills lovet är slut, Gillas inte. Men har gjort typ ingenting ändå, bara tagit det lugnt och försökt skirva låtar och filmer, Håller på med en film atm. Men vet ej vad den ska heta. men jag tror att den kommer bli sådär... :S

Sen så ska jag börja leta jobb imorron, skicka iväg mitt CV till så mycket ställen som möjligt. hoppas på att man hittar något, sen när pengarna börjar rulla in ska gitarr och ny kamera inköpas :D

annars så sitter jag och lyssnar på ett extremt bra band, Killswitch Engage. Lyssna speciellt på "The end Of Heartache" eller "My Curse" :D

Ska nog börja på min andra låt, så Synes på Lördag för min nästa update på hur jag har det :P
Dagens låt blir "The Takedown" Medd Yellowcard :D

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar