lördag 6 mars 2010

Fredag-Lördag :P

Aa, nu är det snart skola igen... :P Ska bli skönt å träffa polarna igen ^^.
Mitt "Project fit" har fått en liten dålig start, så jag kör en nystart på måndagen.
Då kommer jag börja leta jobb också :D så jag kan köpa gitarr och bilda/gå med i ett band ^^

har absolut inte gjort någonting på lovet... Har bara varit allmänt tråkig och sovit eller suttit vid datorn och inte gjort nånting. Men det ska det bli ändring på, ska försöka ut å gå så mycket som möjligt. imorron ska jag ut å gå, har planerat en 6-7km tur runt Lista :D

nu sitter jag och kollar på Ed TV och skriver låt... men det går inte så bra, ;S fastnar på första versen i alla låtar jag skriver, men hoppas att det släpper snart... :P

Dagens låt blir "Road Salt" Med Pain of Salvation ^^

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar