måndag 8 mars 2010

Söndag-Måndag! :P

Igår så var jag duktig och gick en promenad :D ungefär 7-8km var det :P så känner mig lite lättare ^^ Sen så vart jag less på alla Dataspel, så har bestämt mig för att sluta spela, kanske blir nån gång i veckan, inte mer. Så ska jag gå av bussen tidigare så jag får en liten promenad hem :D sen ska jag be farsan eller morsan ich köpa/ge mig pengar till gymkort :D

idag var jag också duktig, gick av vid Klinta så det blev en promenad hem på typ 3km ^^ så jag känner mig ännu lättare :P
Imorron är det idrott på Bellevue, (hoppas på tennis) och då ska svettet rinna! :P sen ska jag nog käka sallad i skolan, Jag vet, brukar inte äta sallad men jag ska börja med det nu ^^

Skolan började igen, var skönt att träffa alla igen ^^ sen hade jag och Dea en diskution om vilken sorts fotboll (Vanlig Fotboll vs Amerikansk "Fake" fotboll) Där han sa att tacklingarna blev våldsammare i amerikansk fotboll jämfört med rugby, då de i Amerikansk Fotboll har skydd, men jag tror det är tvärt om. I rugby har man ju inga skydd och har exakt lika våldsamma tacklingar... :P

Dagens låt blir (kollar Spotifylistan) "What ive done" med Linkin Park! :D

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar