söndag 14 mars 2010

Fredag-Söndag :P

Nu har det gått 3 dagar, och jag känner mig väldigt duktig. Har gått på promenader på fredagen och söndagen, så om jag fortsätter i denna takt så kommer jag snart tappa lite vikt. ;P

Jag och Två av mina kompisar har pratat om att bilda band, och vi är i fasen där vi ska bestämma bandnamnet. Kanske vi kan ha en liten omröstning? Skriv vilket namn som ni tycker är bäst på BDB.
Här är några av förslagen:
Bloody Eyes
Empty Shells
The Way It Ends
Mintox
Zyx
Saviors
Against The Front

Så skriv vilket ni tycker låter bäst på BDB så ska vi försöka välja vilket vi ska ha :P

Måste verkligen skaffa en gitar snart. annars kommer bandplanerna att gå åt H-vete.
Så jag måste väl skaffa ett jobb så snabbt som möjligt. :P

Sen börjar sista veckan på EkonomiPerioden i skolan, så jag måste plugga lite för provet på fredag :P jag kan det mesta, men vill vara säker på att jag kommer klara av det bra.

Dagens låt blir "By The Way" Med RHCP. :D

Over&Out
Freddan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar