tisdag 23 mars 2010

Sjukling...

Idag var man sjuk :S det var inte skönt. hade ont i halsen och en lätt huvudvärk, så jag stannade hemma. På morgonen var jag så hes så jag knappt kunde prata :P
Så ingen promenad idag,,, alltid när jag ska ut å gå så kommer något och hindrar det... Varför? :P
Imorron är det sista skoldagen för veckan, sen är det 2 studiedagar :D Sen på Torsdag tror jag att vi skulle till fanny och lira guitar hero i många timmar :P Är inte säker dock, om det blir av så kommer jag ha bilder från den kvällen/natten uppe dagen efter :D Kanske till å med en film :P

Sitter och kollar på Cribs och skrattar över hur dumma en del "kändisar" är :P

Så sen kanske på lördag blir det att åka till stockholm med John och Elina, men det är inte säkert än :P mycket osäkra saker nuförtiden :P

annars så flyter allt på bra och jag är inte så stressad som jag brukar vara, det är riktigt skönt om man tänker på det :D

Dagens låt blir idag "Don´t Stop Belivin´" Med Journey! Väldigt skön låt :D
Ny sak, Dagens video! http://www.youtube.com/watch?v=LfamTmY5REw&feature=related
Nya videon på Chat piano improv guy :D

Over&Out
Freddan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar